Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zapytanie cenowe dotyczące wykonywania zadania: usuwanie azbestu z terenu miasta i gminy Myślibórz w roku 2021

Myślibórz, dnia 18 stycznia 2021 r.

 

Znak sprawy: GKOŚ.623.2.2021.DM

 

 

Nazwa zadania: usuwanie azbestu

 

 

 

Z A P Y T A N I E   C E N O W E

 

 

 

1. Zamawiający:  Gmina Myślibórz

                       ul. Rynek im. Jana Pawła II 1

                       74-300 Myślibórz

                             NIP 597-161-16-31

 

2. Przedmiot zamówienia: wykonywanie prac związanych z usuwaniem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Myślibórz
w roku 2021.

 

Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczona do usunięcia
i unieszkodliwienia: 100 Mg.

 

3. Zakres prac obejmuje:

a) demontaż, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest,

b) transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.

 

4. Do obowiązków Wykonawcy należy:

- wykonanie dokumentacji zdjęciowej przed przystąpieniem do prac i po zakończeniu zadania dla każdej z nieruchomości,

- zapewnienie organizacji i zabezpieczenie placu robót,

- przygotowanie odpadu do transportu oraz jego załadunek,

- potwierdzenie przyjęcia odpadów od właścicieli nieruchomości oraz przekazania odpadów na składowisko,

- uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonanych prac i oczyszczenie nieruchomości z azbestu,

- przekazanie Zamawiającemu dokumentów (kart przekazania odpadów), potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko.

 

5. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów, powstałych w wyniku prowadzenia prac.

 

6. W ofercie należy podać cenę jednostkową brutto i cenę jednostkową netto:

a) w przypadku demontażu, transportu i unieszkodliwienia 1 Mg odpadów zawierających azbest,

b) w przypadku transportu i unieszkodliwienia 1 Mg odpadów zawierających azbest.

 

7. Do oferty należy załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem:

 

 

a) dokumenty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest,

b) umowy potwierdzające możliwość przyjęcia odpadów zawierających azbest na składowisko,

c) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie w okresie ostatniego roku prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, wystawione przez podmioty, na rzecz których prace te były wykonywane.

 

8. Termin realizacji zadania: do dnia 30 listopada 2021 r.

 

Przez zakończenie zadania rozumie się:

a) zakończenie prac,

b) podpisanie obustronne protokołów odbioru prac z poszczególnych miejsc usuwania wyrobów zawierających azbest wraz z przekazaniem Zamawiającemu zdjęć dokumentujących wykonanie prac na poszczególnych nieruchomościach przez Wykonawcę,

c) przekazanie Zamawiającemu oryginałów kart przekazania odpadów na składowisko
z pieczęcią składowiska wraz z dokumentem potwierdzającym zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usuwaniu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu – zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r.
w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 r. Nr 71, poz. 649; zm. Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089).

 

9. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia: przelewem na rachunek Wykonawcy
w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT.

 

10. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie kierował się kryterium: najniższa łączna cena brutto – 100 %.

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

 

- Urząd Miejski w Myśliborzu, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz,

- do dnia 23 lutego 2021 r., godziny 1000.

 

12. Dopuszcza się złożenie oferty za pomocą faksu (957473363) lub poczty elektronicznej (rgg.umig@mysliborz.pl) - w takim przypadku oryginał oferty w wersji papierowej winien zostać dostarczony do Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wyznaczonej do składania ofert.

 

13. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

14. Sposób przygotowania oferty:

Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z załączonym wzorem formularza ofertowego. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonywanie prac związanych z usuwaniem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Myślibórz w roku 2021”.

 

15. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą ze strony Zamawiającego jest:

- Damian Matusiak – pracownik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Myśliborzu, tel. 957479174.

 

16. Dla zamówienia nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1.

 

17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia
(przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyny.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 29-01-2021 14:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Damian Matusiak 29-01-2021
Ostatnia aktualizacja: - 29-01-2021 14:49