System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. gospodarki komunalnej
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
1) Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f) wykształcenie : średnie
2) Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o gospodarce komunalnej,
- prawo energetyczne,
- prawo o ruchu drogowym,
- prawo budowlane.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) wykonywanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań powierzonych PGKiM Sp. z o.o. w ramach utrzymania czystości i porządku na terenie Myśliborza, w tym przeprowadzanie bieżącej kontroli stanu czystości miejsc publicznych oraz akceptacja protokołów z realizacji zadań,
2) wykonywanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań powierzonych PGKiM Sp. z o.o. w ramach utrzymania cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Myślibórz, w tym przeprowadzanie kontroli stanu technicznego infrastruktury cmentarnej oraz zlecanie przeprowadzania bieżących napraw i remontów,
3) wykonywanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań powierzonych PGKiM Sp. z o.o. w ramach utrzymania placów zabaw na terenie Gminy Myślibórz, w tym zlecanie opracowywania projektów budowy/rozbudowy placów zabaw, kontrola stanu technicznego infrastruktury placów zabaw oraz zlecanie wymiany zużytych elementów zabawowych,
4) realizacja zadań w zakresie oświetlenia publicznych dróg, skwerów, placów oraz terenów wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Myślibórz oraz bieżący nadzór nad realizacją umowy z administratorem sieci oświetleniowej,
5) wykonywanie bieżącego nadzoru nad obiektami małej architektury umieszczonymi w miejscach publicznych zarządzanych przez Gminę Myślibórz, w tym kontrola stanu technicznego infrastruktury technicznej oraz zlecanie wymiany zużytych obiektów lub zakup nowych,
6) współpraca z OSiR w sprawach związanych z funkcjonowaniem terenów rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy Myślibórz oraz organizacją imprez,
7) współpraca z PWiK Sp. z o.o. w sprawach związanych z likwidacją awarii powstałych na sieci wodociągowej i sanitarnej na terenie Gminy Myślibórz;
8) sporządzanie sprawozdań oraz informacji z zakresu prowadzonych spraw.
Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem:
1) Przygotowywanie projektów umów na zlecane prace.
2) Zlecanie opracowania dokumentacji technicznej oraz jej weryfikacja.
3) Uczestniczenie w odbiorach zleconych prac.
4) Uczestniczenie w kontrolach stanu technicznego placów zabaw, obiektów rekreacyjno-sportowych, infrastruktury cmentarzy komunalnych, publicznych placów, skwerów oraz terenów wewnętrznych.
5) Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wykonywanym stanowiskiem.
IV. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny podpisany odręcznie;
2) C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
3) Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem);
5) Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
9) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością);
10) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
11) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W maju 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
VI. Termin składania dokumentów:
6.07.2021 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pan Robert Petruk– Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska 95 747 91 73.
Myślibórz, 23 czerwca 2021 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 25-06-2021 13:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Królak | 25-06-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Ananicz | 25-06-2021 13:36 |