System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze - Stanowisko ds. transportu i zarządzania pasem drogowym
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art. 6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. TRANSPORTU I ZARZĄDZANIA PASEM DROGOWYM
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
1) Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f) wykształcenie : średnie
2) Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o gospodarce komunalnej,
- o transporcie drogowym,
- o publicznym transporcie zbiorowym,
- prawo o ruchu drogowym,
- o drogach publicznych
b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
d) umiejętność czytania map i dokumentacji technicznych.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) wykonywanie zadań z zakresu planowania lokalizacji, budowy, bieżących remontów i utrzymania w czystości przystanków autobusowych na potrzeby funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego,
b) realizowanie zadań z zakresu organizowania publicznego transportu zbiorowego na szczeblu gminnym,
c) realizowanie zadań z zakresu wydawanych zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego taksówką oraz zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych i przewozów specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób,
d) realizacja zadań z zakresu zajęcia pasa drogowego dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych pozostających w zarządzie Burmistrza,
e) realizacja zadań w zakresie uzgadniania lokalizacji zjazdów z dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych;
f) realizacja zadań z zakresu uzgadniania lokalizacji w pasie drogowym obiektów, sieci teletechnicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz pozostałych urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi;
g) realizacja zadań z zakresu wydawania zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, w szczególności na potrzeby organizacji imprez, uroczystości itp.
h) realizacja zadań z zakresu uzgadniania zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych;
i) realizacja zadań z zakresu bieżącego utrzymania dróg gminnych;
j) realizacja spraw z zakresu udzielania i rozliczania dotacji celowych udzielanych dla organów administracji samorządowej dotyczących budowy, przebudowy i remontów infrastruktury drogowej;
k) realizacja zadań ujętych w Funduszu Sołeckim oraz Budżecie Obywatelskim przypisanych do Wydziału GKOŚ,
l) prowadzenie wymaganych ewidencji, sporządzanie sprawozdań oraz informacji z zakresu prowadzonych spraw.
4) Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem:
1) Przygotowywanie projektów umów na zlecane prace.
2) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.
3) Zlecanie opracowania dokumentacji technicznej oraz jej weryfikacja.
4) Uczestniczenie w odbiorach zleconych prac.
5) Prowadzenie wymaganych ewidencji.
6) Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wykonywanymi zadań.
7) Sporządzanie wymaganych sprawozdań.
IV. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny podpisany odręcznie;
2) C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
3) Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
9) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
10) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
11) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W czerwcu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
VI. Termin składania dokumentów:
05.08.2021 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pan Robert Petruk – naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. 95 747 91 73, Pani Danuta Downarowicz – p.o. zastępcy naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. 95 747 91 74.
Myślibórz, 23 lipca 2021 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 26-07-2021 09:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Królak | 26-07-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 26-07-2021 09:06 |