Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr BR.0050.224.2021.FB - ws. zmiany uchwały budżetowej na 2021 rok

Zarządzenie Nr BR.0050.224.2021.FB
Burmistrza Myśliborza
z dnia 17 września 2021 roku

w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2021 rok

Na podstawie art. 257 pkt 1 i 3, art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305, z późn. zm.) oraz § 10 pkt 1 lit. a Uchwały Nr XXVII/221/2020 Rady Miejskiej w Myśliborzu z dnia 17 grudnia 2020 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Myślibórz na 2021 r. (Dz. Urz. Woj. Zachpom. z 2020 r., poz. 5928) zarządza się, co następuje:

§ 1
Dokonuje się zmian w planie dochodów budżetu zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetu zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ
Piotr Sobolewski


UZASADNIENIE

Powyższe zmiany spowodowane są:
? zmniejszeniem dochodów i wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85214 – Zasiłki okresowe, celowe i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne 
i rentowe o kwotę 29.551,00 zł dokonanym w związku ze zmniejszeniem dotacji celowej 
z przeznaczeniem na realizację własnych zadań bieżących gmin, tj. dofinansowanie wypłat zasiłków okresowych w części gwarantowanej z budżetu państwa, zgodnie 
z postanowieniami art. 147 ust. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. ustawy o pomocy społecznej;
? zmniejszeniem dochodów i wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85216 – Zasiłki stałe o kwotę 40.168,00 zł dokonanym w związku ze zmniejszeniem dotacji celowej z przeznaczeniem na dofinansowanie wypłat zasiłków stałych, o których mowa 
w art. 17 ust. 1 pkt 19 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 710 – Działalność usługowa, rozdziale 71004 – Plany zagospodarowania przestrzennego o kwotę 3.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na składki ZUS od umowy-zlecenia na realizację zadań związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) o kwotę 17.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na umowy- zlecenia oraz składki ZUS;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75075 – Promocja jednostek samorządu terytorialnego o kwotę 30.000,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) o kwotę 30.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na usługi związane z funkcjonowaniem urzędu;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 758 – Różne rozliczenia, rozdziale 75818 – Rezerwy ogólne i celowe o kwotę 504,22 zł dokonanym w związku z rozwiązaniem rezerwy celowej z przeznaczeniem na inwestycje;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 5.000,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 celem zabezpieczenia środków na szkolenie pracowników w zakresie pierwszej pomocy medycznej;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80104 – Przedszkola o kwotę 300,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Przedszkola Publicznego Nr 1 celem zabezpieczenia środków na badania sanitarno – epidemiologiczne pracowników wydających posiłki dla dzieci;
? zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80195 – Pozostała działalność o kwotę 504,22 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestycyjnego;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85230 – Pomoc 
w zakresie dożywiania o kwotę 60.000,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85214 – Zasiłki okresowe, celowe i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe o kwotę 60.000,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej celem zabezpieczenia środków na wypłatę zasiłków celowych na zakup opału na sezon zimowy;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85219 – Ośrodki pomocy społecznej o kwotę 10.000,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej celem zabezpieczenia środków na umowę-zlecenia na przeprowadzenie remontu klatki schodowej oraz pomieszczeń biurowych zgodnie z zaleceniami sanepidu oraz na wyposażenie nowej centrali telefonicznej;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85295 – Pozostała działalność o kwotę 7.500,50 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na zakup sprzętu dla Domu Pomocy Społecznej w Myśliborzu oraz na doposażenie dzieci z rodzin dysfunkcyjnych z Gminy Myślibórz w wyprawkę szkolną 
w Ramach działania „Plecak pełen uśmiechu”, realizowanego przez zespół parafialny Caritas przy Parafii pw. św. Jana Chrzciciela w Myśliborzu we współpracy z pedagogami i nauczycielami gminnych placówek oświatowych;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 855 - Rodzina, rozdziale 85516 – System opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 o kwotę 1.500,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Żłobka Miejskiego celem zabezpieczenia środków na świadczenie usług RODO oraz na odbiór nieczystości płynnych;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, rozdziale 92105 – Pozostałe zadania w zakresie kultury o kwotę 300,00 zł dokonanym celem zastosowania prawidłowego paragrafu klasyfikacji budżetowej wydatków dotyczących zadania pn. „Impreza integracyjna dla mieszkańców sołectwa” realizowanego z funduszu sołeckiego Sołectwa Wierzbnica;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, rozdziale 92105 – Pozostałe zadania w zakresie kultury o kwotę 568,25 zł dokonanym celem zastosowania prawidłowego paragrafu klasyfikacji budżetowej wydatków dotyczących zadania pn. „Impreza integracyjna” realizowanego z funduszu sołeckiego Sołectwa Gryżyno;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, rozdziale 92109 – Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby o kwotę 1.200,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na odbiór ścieków bytowych 
z gminnych sal wiejskich.

BURMISTRZ
Piotr Sobolewski

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 05-10-2021 12:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Grudzińska 05-10-2021
Ostatnia aktualizacja: - 05-10-2021 12:59