Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. ochrony zdrowia i spraw społecznych

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko

urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art. 6 ustawy
z 22 listopada 2008 r. i pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).

  1. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1

74-300 Myślibórz, tel. (095) 747 2061

  1. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. OCHRONY ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
  2.  Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.

Są to:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. nieposzlakowana opinia
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie min. średnie.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. obowiązkowość, rzetelność, dyspozycyjność,
  2. staż pracy w administracji min 1 rok,
  3. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
  4. umiejętność w pisaniu i redagowaniu tekstów,
  5. znajomość jednego z języków obcych w stopniu dobrym ( w szczególności
    j. angielski),
  6. znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska,
    a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych, ustawa o zdrowiu publicznym, ustawa
    o ochronie zdrowia psychicznego.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    Zadania główne w zakresie ochrony zdrowia:

1.  Współpraca z placówkami służby zdrowia,

2.  Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia na szczeblu gminnym,

3.  Realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowia na szczeblu gminnym,

4.  Realizacja gminnych programów prozdrowotnych,

5.  Wydawanie opinii dot. funkcjonowania aptek na terenie Gminy,

6.   Współpraca z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami w zakresie ochrony  
     zdrowia.

       Zadania główne w zakresie spraw społecznych:

  1. Nadzór nad realizacją Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w zakresie wykonywanych obowiązków, (współpraca z OPS i innymi jednostkami)
  2. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnej Rady Seniorów,
  3. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Miejskiej,
  4. Realizacja zadań dotyczących Zachodniopomorskiej Karty Seniora
    i Zachodniopomorskiej Karty Dużej Rodziny,
  5. Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu w zakresie zdrowia i spraw społecznych,
  6. Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
    z zadaniami Wydziału wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie:
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
    z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W styczniu 2022 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
był niższy niż 6 %.

 

  1. Termin składania dokumentów:
    Do dnia 8 marca do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Myśliborzu ( w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).  

    Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
    Wszelkich dodatkowych informacji udziela Pani Janina Sulejewska – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji.
     

Burmistrz Myśliborza
- Piotr Sobolewski

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Sztoban 25-02-2022 12:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 25-02-2022
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Sztoban 25-02-2022 12:12