Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. remontów i inwestycji

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –  STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  6. wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe,

 

2)  Wymagania dodatkowe:

 

   a) Znajomość ustaw:

  • prawo budowlane
  • prawo zamówień publicznych
  • o samorządzie gminnym

b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,

c) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,

d) umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,

e) mile widziany staż pracy w administracji.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. opracowywanie wspólnie z zarządcą planów finansowo-rzeczowych mieszkaniowego zasobu gminy, w tym planu remontów, modernizacji;
  2. nadzór nad stanem technicznym zasobu mieszkaniowego gminy, remontami zasobu mieszkaniowego gminy;
  3. nadzór nad realizacją bieżącego utrzymania zasobu mieszkaniowego i terenów mieszkaniowych w zakresie porządku i estetyki, bieżącej konserwacji oraz strefy ruchu na osiedlach mieszkaniowych;
  4. rozpatrywanie wniosków zarządcy dotyczących remontów, adaptacji i modernizacji lokali mieszkalnych i pozostałych;
  5. podejmowanie działań mających na celu rewitalizację substancji mieszkaniowej miasta, utrzymanie i zagospodarowanie terenów mieszkaniowych;
  6. podejmowanie natychmiastowych działań związanych z wystąpieniem katastrofy budowlanej lub innego zdarzenia losowego na nieruchomościach mieszkaniowego zasobu gminy, realizacja decyzji nadzoru budowlanego oraz organizowanie pomocy mieszkaniowej osobom pozbawionym mieszkań;
  7. koordynacja prowadzonego przekwaterowania osób i mienia do lokali zamiennych;
  8. prowadzenie spraw remontowych z zakresu gospodarki komunalnej realizowanych przez Referat oraz spraw skierowanych przez bezpośredniego przełożonego;
  9. udział w przejmowaniu i przekazywaniu mienia, nieruchomości i lokali;
  10. opracowywanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu prowadzonych spraw;
  11. prowadzenie spisów spraw, teczek do spraw wynikających z zakresu czynności, bieżące
    i szczegółowe zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi
    z zakresu spraw objętych zakresem czynności oraz spraw dotyczących zastępowanego pracownika;
  12. Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
    z zadaniami Referatu wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
    w Myśliborzu.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
    z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W marcu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Komórka organizacyjna: Referat Gospodarowania Nieruchomościami (GN).

2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

 

VI. Termin składania dokumentów:

20.04.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Joanna Jasińska – p.o. Kierownik Referatu Gospodarowania Nieruchomościami tel. 95 747 20 52.

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 08-04-2022 08:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 06-04-2022
Ostatnia aktualizacja: - 08-04-2022 08:23