Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. ochrony środowiska

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.    
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art. 6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu 
Rynek im. Jana Pawła II 1  
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

II. Określenie stanowiska –  STANOWISKO DS. OCHRONY ŚRODOWISKA

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych. 

1) Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
b)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c)    niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)    nieposzlakowana opinia,
e)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f)    wykształcenie : średnie preferowany kierunek: ochrona środowiska lub pokrewne
2) Wymagania dodatkowe: 
a) Znajomość ustaw: 
-    o samorządzie gminnym,
-    kodeks postępowania adminsitracyjnego,
-    o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, 
-    prawo ochrony środowiska,
-    o odpadach
-    o drogach publicznych
b) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: ochrona środowiska lub pokrewne,
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a)    prowadzenie postępowań administracyjnych dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b)    udostępnianie informacji o środowisku i informacji publicznej,
c)    gromadzenie danych dotyczących stanu środowiska w gminie i opracowywanie stosownych programów i analiz,
d)    prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydaniem decyzji, zezwoleń i opinii w zakresie ochrony środowiska,
e)    opracowanie i realizacja Programu Usuwania Azbestu oraz Programu Ograniczania Niskiej Emisji,
f)    opracowywanie i nadzór nad realizacją Gminnego Programu Ochrony Środowiska i Założeń do Planu Zaopatrzenia w ciepło i energię elektryczną i paliwa gazowe,
g)    wykonywanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością organu,
h)    wykonywanie zadań związanych z opłatami za usługi wodne obciążającymi Gminę,
i)    prowadzenie wymaganych ewidencji, sporządzanie sprawozdań oraz informacji z zakresu prowadzonych spraw.
4) Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem:
a)    Przygotowywanie projektów umów na zlecane prace.
b)    Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień.
c)    Przygotowywanie umów dotacji.
d)    Prowadzenie wymaganych ewidencji.
e)    Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wykonywanymi zadań.
8)    Sporządzanie wymaganych sprawozdań.

IV. Wymagane dokumenty:

1)    List motywacyjny podpisany odręcznie;
2)    C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
3)    Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4)    Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5)    Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6)    Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7)    Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
8)    Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
9)    Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
10)    Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
11)    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W czerwcu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

VI. Termin składania dokumentów: 

05.08.2021 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. 

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pan Robert Petruk – naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. 95 747 91 73, Pani Danuta Downarowicz – p.o. zastępcy naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tel. 95 747 91 74.

Myślibórz, 23 lipca 2021 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 26-07-2021 09:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Katarzyna Królak 26-07-2021
Ostatnia aktualizacja: - 26-07-2021 09:08