System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. inwestycji
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art. 6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. INWESTYCJI
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
1) Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f) wykształcenie : średnie
g) znajomość procesu inwestycyjnego.
2) Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustaw:
- prawo budowlane
- prawo zamówień publicznych
- o samorządzie gminnym
b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
d) umiejętność czytania map i dokumentacji technicznych,
e) umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
f) mile widziane doświadczenie przy realizacji inwestycji i remontów,
g) mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
h) mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) Planowanie zadań inwestycyjnych i remontowych w ramach środków budżetowych.
b) Udział w przygotowywaniu wniosków do budżetu.
c) Pełnienie nadzoru w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez gminę, w tym:
- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji projektowych, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- nadzór nad realizacją robót budowlanych,
- rozliczanie rzeczowo-finansowe robót w oparciu o zawarte umowy, w tym współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
d) Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach zamówienia publicznego, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, określenie warunków udziału w postępowaniu, przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowych.
e) Przygotowywanie umów na prace projektowe wraz z dokumentami niezbędnymi do projektowania oraz nadzór nad pracami projektowymi.
f) Ocena stanu technicznego obiektów gminnych w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.
g) Udział w opracowaniu rocznych oraz wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych.
h) Opracowywanie sprawozdań na potrzeby Burmistrza, Rady Miejskiej oraz innych komórek organizacyjnych urzędu.
i) Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych.
j) Bieżąca współpraca z przedstawicielami inspektora nadzoru, projektantami, zleceniobiorcami oraz pracownikami Urzędu zaangażowanymi w realizację zadań inwestycyjnych, remontowych opracowywanie dokumentów strategicznych.
k) Podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania inwestorów oraz ich obsługiwanie.
l) Realizowanie działań informacyjno-promocyjnych mających na celu zwiększenie konkurencyjności miasta.
m) Współpraca z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych.
n) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb.
Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem:
1) Przygotowywanie projektów umów na zlecane prace.
2) Zlecanie opracowania dokumentacji technicznej oraz jej weryfikacja.
3) Uczestniczenie w odbiorach zleconych prac.
4) Uczestniczenie w kontrolach stanu technicznego inwestycji.
5) Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wykonywanym stanowiskiem.
IV. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny podpisany odręcznie;
2) C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
3) Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
6) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
9) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
10) Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
11) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W czerwcu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
VI. Termin składania dokumentów:
10.08.2021 r. do godz. 14.15 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Anna Wolańska – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego tel. 95 747 91 84, Pani Anna Florczak – Kierownik Referatu Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych tel. 95 747 60 51.
Myślibórz, 28 lipca 2021 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 29-07-2021 08:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Królak | 29-07-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Ananicz | 29-07-2021 09:54 |