Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o przetargu - remont chodników ul. Mariana Buczka oraz ul. 11 Listopada w Myśliborzu

Myślibórz: Remont chodników ul. Mariana Buczka oraz ul. 11 Listopada w Myśliborzu
Numer ogłoszenia: 225498 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu , Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, fax. 095 7473363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników ul. Mariana Buczka oraz ul. 11 Listopada w Myśliborzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont chodnika znajdującego się przy ul. Mariana Buczka o powierzchni 272,38 m2 wraz z wjazdami o powierzchni 61,20 m2 oraz chodnika przy ul. 11 Listopada o powierzchni 1.188,30 m2 wraz z wjazdami o powierzchni 116,95 m2 w Myśliborzu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIU OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedstawić odpowiednie oświadczenia i dokumenty wymagane niniejszą specyfikacją. 1.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedłożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.3. dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował roboty drogowe o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika 3 oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością. 1.4. dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem a) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć: dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. V. WARUNKI DOTYCZĄCE POWIERZENIA CZĘŚCI ROBÓT PODWYKONAWCOM. 1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 2. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawców, musi wskazać w ofercie część zamówienia, którą wykona podwykonawca. 3. Wykonawca, który zamierza wykonać zamówienie przy udziale podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć umowę regulującą współpracę z podwykonawcami oraz dokumenty ubezpieczenia od podwykonawców potwierdzające, że podwykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w pkt. IV, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) Dokumenty stwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. g) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. h) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta i Gminy Myślibórz Rynek. im. Jana Pawła II 1 74-300 Myślibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz Rynek im. Jana Pawła II 1 74-300 Myślibórz Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika w ul. Mariana Buczka w Myśliborzu.
·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika znajdującego się przy ul. Mariana Buczka o powierzchni 272,38 m2 wraz z wjazdami o powierzchni 61,20 m2.
·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont chodnika w ul. 11 Listopada w Myśliborzu.
·                  1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika przy ul. 11 Listopada o powierzchni 1.188,30 m2 wraz z wjazdami o powierzchni 116,95 m2 w Myśliborzu..
·                  2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
·                  3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
·                  4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
 

Załączniki do pobrania

Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Photo084.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-03 13:16:57 233,0KB
2 Wyjasnienie.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-14 12:14:35 302,9KB
Wynik postępowania
1 zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.JPG 2008-10-28 10:54:15 628,7KB
Udzielenie zamówienia
1 Photo087.jpg 2008-11-07 12:54:36 202,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 26-09-2008 11:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marcin Kochan 26-09-2008
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Ananicz 07-11-2008 12:54