Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o przetargu: Przebudowa ulicy Bałtyckiej

 

Myślibórz: Przebudowa ulicy Bałtyckiej
Numer ogłoszenia: 353547 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu , Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, faks 095 7473363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Bałtyckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana inwestycja obejmuje: - przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm L = 148 m, - kanalizację deszczową: z rur PP Ø 315 mm L = 161 m, z rur PP Ø 200 mm L = 33,50 m i z rur PP Ø 160 mm L = 51,50 m, - kanalizację sanitarną z rur PVC Ø 160 mm L = 54,50 m, - kanalizację tłoczną z rur PEHD Ø 63 mm L = 73,50 m, - miniprzepompownie (kpl.): MP1 dla budynku ul. Bałtycka 16 oraz MP2 dla budynku ul. Bałtycka 26 wraz z zasilaniem energetycznym. Roboty drogowe - utwardzenie ul. Bałtyckiej: - jezdnia z mieszanek mineralno - bitumicznych m2 556,0, - jezdnia z płyt betonowych ażurowych m2 363,0, - zjazdy na indywidualne posesje z kostki betonowej POLBRUK m2 166,0, - chodnik z kostki betonowej POLBRUK m2 270,0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacje na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000 zł przed upływem terminu do składania ofert wskazanym w pkt XII SIWZ. 1. Formy wnoszenia wadium określa art.45 ust.6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. 4. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz musi być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: - Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drogowej wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 Ustawy. 5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował roboty drogowe o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością (wystawione przez Zamawiających).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 - 300 Myślibórz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat UMiG Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 - 300 Myślibórz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania

Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjasnienie_siwz_29122008.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-12-29 08:57:02 442,0KB
Wynik postępowania
1 uniewaznienie_29122008.pdf 2008-12-29 14:17:57 546,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 05-12-2008 15:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jerzy Skowron 05-12-2008
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Ananicz 29-12-2008 14:17