Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane: Przebudowa z termomodernizacją Przedszkola Nr 2 - ul. Spokojna 15 w Myśliborzu

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane

„Przebudowa z termomodernizacją Przedszkola Nr 2- ul. Spokojna 15 w Myśliborzu”

 

Numer ogłoszenia:82107-2009; data zamieszczenia: 29.05.2009


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 – 300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 747 20 61, fax 095 747 33 63.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Przebudowa z termomodernizacją Przedszkola Nr 2 – ul. Spokojna 15 w Myśliborzu”:

Zadanie 1 – Przebudowa Przedszkola Nr 2

Zadanie 2 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 2- ul. Spokojna 15 w Myśliborzu

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Roboty budowlane polegającego na „Przebudowa z termomodernizacją Przedszkola Nr 2 – ul. Spokojna 15 w Myśliborzu”w zakresie wykonania robót budowlanych :

- robót rozbiórkowych i konstrukcyjnych,

- konstrukcji murowanych,

- tynków i okładzin wewnętrznych,

- wymianie stolarki okiennej i drzwiowej,

- instalacji sanitarnej, grzewczej i wentylacyjnej,

- instalacji elektrycznej ,

- podłóg i posadzek

- elewacji – termomodernizacji.

- elementy zagospodarowania terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

      45 00 00 00 -7  Roboty budowlane

 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów 

                      budowlanych

45112723-9 Roboty w zakresie placów zabawy

45212413-4 Roboty budowlanych w zakresie miejsc czasowego pobytu

45262700-8 Przebudowa budynków

45111300-1 Roboty rozbiórkowe

45262500-6 Roboty murarskie i murowe

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 Roboty izolacyjne

45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45421100-5 Instalowanie drzwi i okien

45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 Roboty malarskie

45443000-4 Roboty elewacyjne

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacje na temat wadium:

      1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, czyli w:

       1)  pieniądzu;

       2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-

       kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

       3)  gwarancjach bankowych;

       4)  gwarancjach ubezpieczeniowych;

       5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

       2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy Bank GBS nr 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003

       z dopiskiem ,,wadium”. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty .

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tejże ustawy oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2.1.      Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 3. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

2.2.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1.Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp.

2.3.      Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

3.1.      Zgodnie z art. 24 ust. 1 Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w celu spełnienia warunków przez Wykonawcę, zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że posiadają:

1) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5) oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

3.2 Potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda:

1) aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

2) wykazu kadry uczestniczącej w postępowaniu robót:

a)      Kierownik robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba 1 – uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót

b)      Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych – 1 osoba - Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót instalacji i urządzeń elektrycznych.

c)      Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych – 1 osoba -Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych cieplnych i gazowych bez ograniczeń. Minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika w zakresie instalacyjnej w zakresie urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych cieplnych i gazowych.

3.3 potwierdzenia opisanego przez Zama­wiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający żąda:

a.       sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,

b.      informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędno­ścio­wo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy­konawcy na łączną kwotę co najmniej

      500 000 zł, dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert;

c.       polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

3.4 potwierdzenia, że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

3.6 Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

3.7 Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to  ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 100% cena,

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  http://bip.mysliborz.pl/ 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 – 300 Myślibórz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009  godzina 10:00, miejsce: Sekretariat UMiG Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74 – 300 Myślibórz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie.pdf 2009-05-29 10:53:50 183,5KB
2 zmiana_tresci_ogloszenia.pdf 2009-06-19 12:03:27 165,6KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_spokojna_15.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-05-29 10:53:50 6,1MB 141 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjasnienie_siwz_17_06_2009.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-06-17 14:10:19 964,2KB
2 zmiana_tresci_specyfikacji_i_wyjasnienia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-06-19 15:20:51 300,3KB
3 zmiana_tresci_22_06_2009.pdf Po terminie otwarcia ofert 2009-06-22 14:45:57 219,6KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 zmiana_18_06_2009.pdf 2009-06-18 15:08:05 206,7KB
Wynik postępowania
1 uniewaznienie_IN-II-3410-3-09.pdf 2009-07-15 09:16:11 231,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 29-05-2009 10:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Wasiewicz 29-05-2009
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Ananicz 15-07-2009 09:16