Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZAPYTANIE OFERTOWE - Dostawa myjki wysokociśnieniowej napędzanej silnikiem spalinowym

Myślibórz, dnia 27 kwietnia 2021 roku

Nazwa zadania: „Dostawa myjki wysokociśnieniowej napędzanej silnikiem spalinowym”

ZAPYTANIE OFERTOWE
(OD 10 000 ZŁ BRUTTO DO 130 000 ZŁ NETTO)

1. Zamawiający:
Gmina Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 
74-300 Myślibórz 
tel. 95 747 20 61, fax. 95 747 33 63

Zaprasza do złożenia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Przedmiot zamówienia: 
Zakup oraz dostawa myjki wysokociśnieniowej napędzanej silnikiem spalinowym o następujących parametrach technicznych:
- pojemność zbiornika na wodę: min. 1000 l;
- pojemność zbiornika na detergent: min. 15 l;
- maksymalne ciśnienie wyjściowe: min. 250 bar;
- maksymalny przepływ wody: min. 18 l/minutę;
- pojemność silnika spalinowego: min. 420 cm3;
- długość węża: min. 20 m;
- pistolet ciśnieniowy;
- regulowana dysza wysokiego ciśnienia;
- waga urządzenia (bez wypełnienia): do 210 kg.

W cenie należy ująć koszt dostawy urządzenia do siedziby Zamawiającego.

3. Termin realizacji zamówienia:
Do 15 czerwca 2021 r.

2. Okres gwarancji / rękojmi (jeśli dotyczy):
12 miesięcy.

3. Warunki udziału w postępowaniu: 
Zamówienie udzielone będzie podmiotowi prowadzącemu działalność gospodarczą dlatego do oferty należy dołączyć aktualną Informację z KRS lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej.


4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Gmina Myślibórz 
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 
74-300 Myślibórz 
(Biuro Obsługi Interesanta* / Strona postępowania: ……………* / e-mail: gkb.umig@mysliborz.pl*) 

Termin składania ofert upływa 10.05.2021 r. (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

5. Warunki płatności: 
Płatność przelewem w terminie 14 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego.

6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami wraz z danymi kontaktowymi: 

Paweł Kucharski, tel. 95 747 20 59, email: gkb.umig@mysliborz.pl

7. Sposób przygotowania oferty: 
1) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Wykonawcy składają ofertę w formie pisemnej /elektronicznej (email) / za pośrednictwem platformy zakupowej*. 
3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
7) Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści niniejszego zapytania ofertowego należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert. Zamawiający nie przewiduje negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.

8. Kryterium oceny ofert:
Cena: 100 %.

9. Sposób porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawcy.            
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie / drogą elektroniczną (email) / za pośrednictwem platformy zakupowej*.
2) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim.
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 
4) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże wykonawcom, do których skierował zapytanie ofertowe / zamieścił na stronie internetowej / za pomocą platformy zakupowej*.
5) Zamawiający dopuszcza jednokrotne wyjaśnienie/uzupełnienie oferty / dokumentów.

10. Odrzucenie oferty.
1) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego,
b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

11. Unieważnienie postępowania.
1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty,
b) wszystkie oferty zostały odrzucone,
c) w przypadkach, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
d) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
3) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem dotyczącym zasad udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
4) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

Z up. Burmistrza
Robert Petruk
Naczelnik Wydziału

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 30-04-2021 09:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Paweł Kucharski 30-04-2021
Ostatnia aktualizacja: - 30-04-2021 09:52