Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr BR.0050.240.2021.FB - ws. zmiany uchwały budżetowej na 2021 rok

Zarządzenie Nr BR.0050.240.2021.FB
BURMISTRZA MYŚLIBORZA
z dnia 15 grudnia 2021 roku

w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2021 rok

Na podstawie art. 257 pkt 3 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305, z późn. zm.) oraz § 10 pkt 1 lit. a, b i c Uchwały Nr XXVII/221/2020 Rady Miejskiej w Myśliborzu z dnia 17 grudnia 2020 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Myślibórz na 2021 r. (Dz. Urz. Woj. Zachpom. z 2020 r., poz. 5928) zarządza się, co następuje:

§ 1
Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetu zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2
Załącznik nr 11 (zestawienie kwot dotacji udzielanych z Budżetu Gminy Myślibórz w 2021 roku) do uchwały nr XXVII/221/2020 Rady Miejskiej w Myśliborzu z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Myślibórz na 2021 r. otrzymuje brzmienie jak załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ
/-/ Piotr Sobolewski


UZASADNIENIE

Powyższe zmiany spowodowane są:
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 600 – Transport i łączność, rozdziale 60016 – Drogi publiczne gminne o kwotę 81,67 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na opłatę za odbiór wód opadowych;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa, rozdziale 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami o kwotę 435.578,58 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na fundusz remontowy;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75011 – Urzędy wojewódzkie o kwotę 3.105,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na serwis eksploatacyjny systemów komputerowych SELWIN i RWWIN;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75023 – Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) o kwotę 132.263,90 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na wynagrodzenia, odpis na ZFŚS oraz na osprzęt do serwera danych;
? zmniejszeniem  i zwiększeniem wydatków w dziale 750 – Administracja publiczna, rozdziale 75075 – Promocja jednostek samorządu terytorialnego o kwotę 1.000,00 zł dokonanym celem zastosowania prawidłowej klasyfikacji budżetowej wydatków związanych z organizacją Jarmarku Bożonarodzeniowego;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne 
i ochrona przeciwpożarowa, rozdziale 75495 – Pozostała działalność o kwotę 7.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na zakup zestawu nagłośnieniowego na potrzeby działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, prowadzonych przez Gminę Myślibórz przy współpracy z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Myśliborzu oraz działań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i powiadamiania ludności o zagrożeniach;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 5.564,86 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 902,80 zł oraz rozdziale 80103 – Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych o kwotę 4.662,06 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Nawrocku celem zabezpieczenia środków na energię elektryczną, gaz oraz na monitoring;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 6.358,67 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kierzkowie celem zabezpieczenia środków na zakup pomocy dydaktycznych;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 8.809,99 zł, rozdziale 80103 – Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych o kwotę 1.650,00 zł oraz w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdziale 85401 - Świetlice szkolne o kwotę 369,50 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe o kwotę 9.019,23 zł, rozdziale 80103 – Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych o kwotę 1.440,76 zł oraz w dziale 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza, rozdziale 85401 - Świetlice szkolne o kwotę 369,50 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 celem zabezpieczenia środków na zakup pomocy dydaktycznych oraz na odpis na ZFŚS;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowaniem, rozdziale 80148 – Stołówki szkolne i przedszkolne o kwotę 100,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowaniem, rozdziale 80104 – Przedszkola o kwotę 100,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Przedszkola Publicznego Nr 1 celem zabezpieczenia środków na delegacje służbowe;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowaniem, rozdziale 80104 – Przedszkola o kwotę 2.560,00 zł oraz rozdziale 80149 – Realizacja zadań wymagających stosowania specjalnej organizacji nauki i metod pracy dla dzieci w przedszkolach, oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych o kwotę 1.060,00 zł i zwiększeniem wydatków w dziale 801 – Oświata i wychowaniem, rozdziale 80104 – Przedszkola o kwotę 3.620,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Przedszkola Publicznego Nr 2 celem zabezpieczenia środków na zakup środków czystości oraz na zakup komputera;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85203 – Ośrodki wsparcia o kwotę 11.455,49 zł dokonanym na wniosek Kierownika Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej w związku ze zmniejszeniem środków w paragrafach, na których występują oszczędności i zwiększeniem środków w paragrafach, na których występują braki;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 852 – Pomoc społeczna, rozdziale 85219 – Ośrodki pomocy społecznej o kwotę 6.626,20 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej celem zabezpieczenia środków na składki ZUS oraz na materiały biurowe;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 855 – Rodzina, rozdziale 85516 – System opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 o kwotę 500,00 zł dokonanym na wniosek Dyrektora Żłobka Miejskiego dokonanym celem zabezpieczenia środków na usługi niezbędne do zabezpieczenia bieżącej pracy jednostki;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdziale 90001 - Gospodarka ściekowa i ochrona wód o kwotę 100.000,00 zł 
i zwiększeniem wydatków w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, rozdziale 90095 – Pozostała działalność o kwotę 100.000,00 zł dokonanym celem zabezpieczenia środków na zakup urządzenia wielofunkcyjnego służącego do utrzymania czystości na terenie Gminy Myślibórz;
? zmniejszeniem wydatków w dziale 900 – Gospodarka komunalna 
i ochrona środowiska, rozdziale 90095 – Pozostała działalność o kwotę 18.350,78 oraz w rozdziale 90002 – Gospodarka odpadami komunalnymi o kwotę 11.819,22 zł 
i zwiększeniem wydatków w dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska, 90002 – Gospodarka odpadami komunalnymi o kwotę 30.170,00 zł dokonanym w związku ze zmniejszeniem środków w paragrafach, na których występują oszczędności i zwiększeniem środków w paragrafach, na których występują braki;
? zmniejszeniem i zwiększeniem wydatków w dziale 900 – Gospodarka komunalna 
i ochrona środowiska, rozdziale 90095 – Pozostała działalność o kwotę 11.400,73 dokonanym celem zastosowania prawidłowej klasyfikacji budżetowej wydatków dotyczących zadania pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej” realizowanego z funduszu sołeckiego Sołectwa Rościn.

BURMISTRZ
/-/ Piotr Sobolewski

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 17-01-2022 09:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Grudzińska 17-01-2022
Ostatnia aktualizacja: - 17-01-2022 09:08