Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZAPYTANIE OFERTOWE - Świadczenie usług w zakresie utrzymania wyznaczonych tras pieszo-rowerowych tzw. Leśnych Szlaków (odcinek C)

Myślibórz, dnia 28 marca 2022 roku

Nazwa zadania: Świadczenie usług w zakresie utrzymania wyznaczonych tras pieszo – rowerowych tzw. Leśnych Szlaków (odcinek C)

ZAPYTANIE OFERTOWE
(od 10 000 zł brutto do 130 000 zł netto)


1. Zamawiający:
Gmina Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 
74-300 Myślibórz 
tel. 95 747 20 61

Zaprasza do złożenia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Przedmiot zamówienia: 

Świadczenie usług w zakresie utrzymania wyznaczonych tras pieszo – rowerowych tzw. Leśnych Szlaków (odcinek C) na terenie Gminy Myślibórz, zgodnie z załączonymi mapami (zał. nr 1, 2). Szacunkowa długość trasy ok. 11 km.

Zakres robót zawiera m.in.:
    • wykoszenie traw na szerokości co najmniej 3 m na całej długości szlaków wraz z wygrabieniem na pobocze lub utylizacją;
    • usuwanie gałęzi, powalonych drzew lub konarów;
    • wygrabienie lub wydmuchanie liści na całej szerokości i długości;
    • usuwanie pochylonych drzew oraz zwieszających gałęzi nad ścieżkami;
    • opróżnianie koszy na śmieci min. jeden (1) raz w tygodniu oraz zaworkowanie odpadów i dostarczenie ich do miejsca składowania odpadów;
    • odtwarzanie infrastruktury tj. kosze na śmieci, drogowskazy oraz poręcze drewniane bez wliczania kosztów materiału;
    • szacunkowa długość do utrzymania wynosi ok 11 km;
    • wszystkie czynności należy wykonać min. 2 razy w okresie obowiązywania umowy tj. od 15 kwietnia do 31 października 2022 roku;
    • zleceniodawca może zwiększyć częstotliwość powyższych czynności w zależności od występowania warunków atmosferycznych lecz nie więcej niż do 3 razy w okresie obowiązywania umowy;
    • powalone drzewa należy pociąć w odcinki umożliwiające bezpieczne ułożenie oraz transport do wyznaczonego miejsca max. 10 km po protokolarnym odbiorze przygotowanego drewna;
    • zabrania się wywożenia pozyskanego drewna bez zgody zleceniodawcy;
    • harmonogram wykonywania prac:
      1 oczyszczenie do dnia 30 czerwca 2022 roku;
      2 oczyszczenie do dnia 31 października 2022 roku;
      
Wykonawca zobowiązany jest dbać o porządek i bezpieczeństwo podczas wykonywania prac. Sposób prowadzenia prac nie może utrudniać przejście szlakami. Wykonawca musi dysponować sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do przestrzegania przepisów BHP w ramach prac. 
           
3. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie powinno zostać zrealizowane w okresie od dnia 15 kwietnia do 31 października 2022r.

4. Miejsce i termin złożenia oferty:
Gmina Myślibórz 
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 
74-300 Myślibórz 

Biuro Obsługi Interesanta w terminie do dnia 7 kwietnia 2022 roku, do godz. 14:00.

5. Warunki płatności: 
Wynagrodzenie zostanie zapłacone w dwóch częściach:
do dnia 31 lipca 2022 roku,
do dnia 30 listopada 2022 roku. 

6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami wraz z danymi kontaktowymi: 
Danuta Downarowicz, Michał Wilk, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 95 7472059, e-mail: gkb.umig@mysliborz.pl

1. Sposób przygotowania oferty: 
1) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
    a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
    b) (poniżej dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu),
    c) …………………………………………………………………………………………………,
    d) ………………………………………………………………………………………………….
2) Wykonawcy składają ofertę w formie pisemnej /elektronicznej (email) / za pośrednictwem platformy zakupowej*. 
3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
7) Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści niniejszego zapytania ofertowego należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert. Zamawiający nie przewiduje negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.

2. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował najniższą ceną brutto. 

3. Sposób porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawcy.            
        1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie / drogą elektroniczną (email) / za pośrednictwem platformy zakupowej*.
        2) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim.
        3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 
        4) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże wykonawcom, do których skierował zapytanie ofertowe / zamieścił na stronie internetowej / za pomocą platformy zakupowej*.
        5) Zamawiający dopuszcza jednokrotne wyjaśnienie/uzupełnienie oferty / dokumentów.

4. Odrzucenie oferty.
1) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    a) jest niezgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego,
    b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
    c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    d) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
    e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5. Unieważnienie postępowania.
1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
    a) nie złożono żadnej oferty,
    b) wszystkie oferty zostały odrzucone,
    c) w przypadkach, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
    d) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
    e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 
    f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
3) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem dotyczącym zasad udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
4) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

Z up. Burmistrza
p.o. Naczelnik Wydziału
/-/ Danuta Downarowicz

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 01-04-2022 11:29
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Michał Wilk 01-04-2022
Ostatnia aktualizacja: - 01-04-2022 11:29