Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego - dot. modernizacji nabrzeża na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 34/7 obręb Myślibórz 2 oraz na działce o nr ewid. gruntu 1 obręb Myślibórz 1, gmina Myślibórz

Myślibórz, dnia 16.05.2022 r.

Znak sprawy: PP.6733.15.2022.KS

OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Jerzego Zgoda Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Myśliborzu, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na modernizacji nabrzeża na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 34/7 obręb Myślibórz 2 oraz na działce o nr ewid. gruntu 1 obręb Myślibórz 1, gmina Myślibórz. 

W wykonaniu dyspozycji art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. 

W związku z powyższym,  z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myśliborzu, w holu głównym z zachowaniem reżimu sanitarnego od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 957479515 oraz za pośrednictwem poczty e-mail: planowanie.umig@mysliborz.pl. 
 
Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaję do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP urzędu www.bip.mysliborz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z up. Burmistrza
Kierownik Referatu
/-/ Dominika Klamecka

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 17-05-2022 14:45
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Klaudia Słotosch 17-05-2022
Ostatnia aktualizacja: - 17-05-2022 14:45