Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Obwieszczenie o wszczęciu postepowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na montażu lampy solarnej w parku dworskim w Golenicach na działce o numerze ewid. gruntu 219/33 obręb Golenice.

Znak sprawy: PP.6733.27.2022.KS                                                                                                                                                                      Myślibórz, dnia 22-09-2022 r.

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

 

Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) w związku z art. 53 ust. 1 ustawy      z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.
z 2022 r. poz. 503)

zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego

na wniosek Pana Przemysława Klityńskiego, Zastępcy Burmistrza Myśliborza, działającego w imieniu Gminy Myślibórz z siedzibą Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na montażu lampy solarnej w parku dworskim w Golenicach na działce o numerze ewid. gruntu 219/33 obręb Golenice.

W wykonaniu dyspozycji art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego informuję, że stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

W związku z powyższym,  z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Myśliborzu, w holu głównym, z zachowaniem reżimu sanitarnego od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania lub za pośrednictwem poczty e-mail: planowanie.umig@mysliborz.pl oraz kontakt telefoniczny pod numerem 957479515.

 

Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaję do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP urzędu www.bip.mysliborz.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

(-) z up. Burmistrza

Dominika Klamecka

Kierownik Referatu

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Klamecka 22-09-2022 09:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Klamecka 22-09-2022
Ostatnia aktualizacja: - 22-09-2022 09:33