Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

II. Określenie stanowiska –             STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNO-                                                                                   GOSPODARCZYCH

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
Są to:

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie min. średnie (mile widziane ukończone zarządzanie, , kierunki techniczne).

2)  Wymagania dodatkowe:

 

1)     znajomość aktów prawnych z zakresu przedmiotowego stanowiska, w tym prawa   związanego z administrowaniem nieruchomościami, prawa budowlanego i energetyki, zamówień publicznych, finansów publicznych, pracy, bezpieczeństwa,

2)      obsługa komputera – pakiet MS OFFICE,

3)      dobra komunikacja i łatwość nawiązywania kontaktu z klientami,

4)      odporność na stres, cierpliwość, dokładność i staranność wykonywania powierzonych zadań, terminowość, dyspozycyjność, odpowiedzialność.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Zarządzanie budynkami administracyjnymi Urzędu, gospodarowanie lokalami biurowymi, rozliczanie należności za media (planowanie wydatków i dokonywanie niezbędnych zakupów do bieżącego utrzymania nieruchomości)
  2. Prowadzenie i aktualizacja Książki Obiektu Budowlanego oraz organizowanie okresowych przeglądów administrowanych budynków,
  3. Utrzymywanie należytego stanu BHP i p.poż. budynków Urzędu,
  4. Nadzór i organizacja pracy konserwatorów,
  5. Sporządzanie umów cywilnoprawnych, w tym m.in. umowy zlecenia, o dzieło, najmu, użyczenia w ramach posiadanego zakresu czynności, kontrolowanie terminów zawartych umów,
  6. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia gminnego, zgłoszonego do ubezpieczenia przez wydziały Urzędu i jednostki organizacyjne Gminy Myślibórz,
  7. Sporządzanie rocznych i okresowych deklaracji podatku od środków transportu, o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  8. Opisywanie pod względem merytorycznym faktur i rachunków,
  9. Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej do postępowań o zamówienia publiczne na ubezpieczenie mienia gminnego oraz dostawę energii elektrycznej dla Gminy Myślibórz,
  10. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu na dany rok obejmującego dochody i wydatki na utrzymania i funkcjonowanie Urzędu w zakresie działania wydziału,
  11. Realizacja zadań wynikających z obowiązków koordynatora ds. dostępności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  12. Prowadzenie spisów spraw, teczek do spraw wynikających z zakresu czynności, bieżące i szczegółowe zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi z zakresu spraw objętych zakresem czynności oraz spraw dotyczących zastępowanego pracownika,
  13. Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
    z zadaniami Wydziału wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W maju 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.


 

VI. Termin składania dokumentów:

Do dnia 28.06.2021 r. do godz. 1315 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Katarzyna Królak – Sekretarz Gminy, numer telefonu 95 747 95 03 lub Pani Alicja Schroeder – Zastępca Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Organizacyjnych tel.: 95 747 56 85.

 

 

 

Myślibórz,  16   czerwca 2021 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 16-06-2021 08:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 16-06-2021
Ostatnia aktualizacja: - 16-06-2021 08:08