System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. inwestycji
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. INWESTYCJI
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- wykształcenie : średnie i 2 –letni staż pracy lub wykształcenie wyższe,
- znajomość procesu inwestycyjnego.
2) Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustaw:
- prawo budowlane
- prawo zamówień publicznych
- o samorządzie gminnym
b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
d) umiejętność czytania map i dokumentacji technicznych,
e) umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
f) mile widziane doświadczenie przy realizacji inwestycji i remontów,
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Planowanie zadań inwestycyjnych i remontowych w ramach środków budżetowych.
- Udział w przygotowywaniu wniosków do budżetu.
- Pełnienie nadzoru w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez gminę, w tym:
- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji projektowych, przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- nadzór nad realizacją robót budowlanych,
- rozliczanie rzeczowo-finansowe robót w oparciu o zawarte umowy, w tym współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
- Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach zamówienia publicznego, oszacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, określenie warunków udziału w postępowaniu, przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowych.
- Przygotowywanie umów na prace projektowe wraz z dokumentami niezbędnymi do projektowania oraz nadzór nad pracami projektowymi.
- Ocena stanu technicznego obiektów gminnych w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.
- Udział w opracowaniu rocznych oraz wieloletnich planów inwestycyjnych
i remontowych. - Opracowywanie sprawozdań na potrzeby Burmistrza, Rady Miejskiej oraz innych komórek organizacyjnych urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych.
- Bieżąca współpraca z przedstawicielami inspektora nadzoru, projektantami, zleceniobiorcami oraz pracownikami Urzędu zaangażowanymi w realizację zadań inwestycyjnych, remontowych opracowywanie dokumentów strategicznych.
- Współpraca z kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych.
- Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem); - Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością); - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W styczniu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Komórka organizacyjna: Wydział Inwestycji i Planowania Przestrzennego
2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
VI. Termin składania dokumentów:
14.02.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Anna Florczak – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego tel. 95 747 91 84, Pani Dominika Klamecka – Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego tel. 95 747 20 66.
Myślibórz, 3 lutego 2022 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dominika Śliwińska | 04-02-2022 12:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 04-02-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Dominika Śliwińska | 04-02-2022 12:57 |