System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. ochrony zdrowia i spraw społecznych
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art. 6 ustawy
z 22 listopada 2008 r. i pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
- Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz, tel. (095) 747 2061
- Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. OCHRONY ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
- Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych.
Są to:
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- wykształcenie min. średnie.
- Wymagania dodatkowe:
- obowiązkowość, rzetelność, dyspozycyjność,
- staż pracy w administracji min 1 rok,
- znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
- umiejętność w pisaniu i redagowaniu tekstów,
- znajomość jednego z języków obcych w stopniu dobrym ( w szczególności
j. angielski), - znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska,
a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych, ustawa o zdrowiu publicznym, ustawa
o ochronie zdrowia psychicznego.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zadania główne w zakresie ochrony zdrowia:
1. Współpraca z placówkami służby zdrowia,
2. Realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia na szczeblu gminnym,
3. Realizacja zadań z zakresu profilaktyki zdrowia na szczeblu gminnym,
4. Realizacja gminnych programów prozdrowotnych,
5. Wydawanie opinii dot. funkcjonowania aptek na terenie Gminy,
6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami w zakresie ochrony
zdrowia.
Zadania główne w zakresie spraw społecznych:
- Nadzór nad realizacją Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w zakresie wykonywanych obowiązków, (współpraca z OPS i innymi jednostkami)
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Gminnej Rady Seniorów,
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Młodzieżowej Rady Miejskiej,
- Realizacja zadań dotyczących Zachodniopomorskiej Karty Seniora
i Zachodniopomorskiej Karty Dużej Rodziny, - Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu w zakresie zdrowia i spraw społecznych,
- Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
z zadaniami Wydziału wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem); - Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie:
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością); - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W styczniu 2022 r. ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych
był niższy niż 6 %.
- Termin składania dokumentów:
Do dnia 8 marca do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Myśliborzu ( w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela Pani Janina Sulejewska – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji.
Burmistrz Myśliborza
- Piotr Sobolewski
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Sztoban | 25-02-2022 12:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 25-02-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Sztoban | 25-02-2022 12:12 |