System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Uchwała Nr XXXIX/348/2021 - ws. uchwalenia budżetu Gminy Myślibórz na 2022 r.
UCHWAŁA NR XXXIX/348/2021
RADY MIEJSKIEJ W MYŚLIBORZU
z dnia 9 grudnia 2021 r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Myślibórz na 2022 r.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d”,,i” oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372 z późn. zm.) oraz art. 94 ust. 1, art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 217, art. 222 ust.1 i 2, art. 235, art. 236, art. 237, art. 239, art.242, art. 258 ust. 1, art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305 z późn. zm.)
Rada Miejska w Myśliborzu
uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie 95.136.062,53 zł, z tego:
1)dochody bieżące 86.681.036,35 zł,
2)dochody majątkowe 8.455.026,18 zł.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie 105.385.281,93 zł,
z tego:
1)wydatki bieżące 86.663.666,52 zł,
2)wydatki majątkowe 18.721.615,41 zł.
§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie 10.249.219,40 zł,
który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1)zaciąganych kredytów 5.980.000,00 zł,
2)przychodów JST z niewykorzystanych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych związanych ze szczególnymi zasadami wykonywania budżetu określonymi w odrębnych ustawach 3.254.293,40 zł,
3)wolnych środków 1.014.926,00 zł.
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3) w kwotach:
1)przychody 11.798.519,40 zł,
2)rozchody 1.549.300,00 zł.
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
1)ogólną w kwocie 570.000,00 zł,
2)celowe w kwocie 2.116.650,00 zł,
z przeznaczeniem na:
a) realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego 260.000,00 zł,
b) pokrycie wydatków oświatowych 500.000,00 zł,
c) realizację zadań przez podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego 706.650,00 zł,
d) budżet obywatelski 250.000,00 zł,
e) inwestycje 400.000,00 zł,
§ 6. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją:
1)zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4 i 5,
2)zadań wykonywanych na mocy porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem Nr 6 i 7,
3)zadań własnych bieżących gminy, zgodnie z załącznikiem Nr 8 i 9.
§ 7. 1.Ustala się wydatki jednostek pomocniczych (Załącznik Nr 12) w kwocie 660.121,30 zł,
z tego:
1)w ramach funduszu sołeckiego 660.121,30 zł.
§ 8. 1.Ustala się:
1)dochody z opłat z tytułu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatki na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z załącznikiem nr 13,
2)dochody związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska i wydatki na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej, zgodnie z załącznikiem nr 10,
3)dochody z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i wydatki na funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z załącznikiem nr 14,
4)dochody z tytułu środków przekazywanych przez Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg i wydatki na realizację zadań w części finansowanej tymi środkami w wysokości, zgodnie z załącznikiem nr 15,
5)przychody z tytułu środków przekazywanych przez Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych i wydatki na realizację zadań w części finansowanej tymi środkami, zgodnie z załącznikiem nr 16.
§ 9. Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu gminy jednostkom należącym do sektora finansów publicznych i jednostkom spoza sektora finansów publicznych przedstawia załącznik nr 11 do uchwały.
§ 10. Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty 2.000.000,00 zł,
2)finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, do kwoty 5.980.000,00 zł.
§ 11. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów wartościowych, o których mowa w § 10, do wysokości kwot w nich określonych.
§ 12. Upoważnia się Burmistrza do:
1)dokonywania zmian w planie wydatków:
a.na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
b.majątkowych,
- z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
2)do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
3)przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Marek Antczak
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Ananicz | 17-12-2021 11:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Grudzińska | 17-12-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Ananicz | 17-12-2021 12:09 |