Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. planowania przestrzennego

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –  STANOWISKO DS. PLANOWANIA  PRZESTRZENNEGO

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

        f)  wykształcenie: średnie lub wyższe (preferowane kierunki: urbanistyka, planowanie  przestrzenne, budownictwo).

 

2)  Wymagania dodatkowe:

a) Znajomość ustaw:

- o samorządzie gminnym,

- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

- Prawo budowlane,

- Kodeks postępowania administracyjnego:

b) Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych;

c) Umiejętność korzystania z map wielko – i małoskalowych;

d) Doświadczenie w pracy związanej z systemem planowania przestrzennego na szczeblu gminnym.

 

 

 

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Sprawdzenie kompletności złożonego wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz określenie dane przedsięwzięcie kwalifikuje się do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko celem ustalenia wymogu uzyskania decyzji środowiskowej.
  2. Współpraca z osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów sporządzających zgodnie z art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym sporządzającą projekt ww. decyzji w zakresie weryfikacji przygotowanych i przekazanych projektów decyzji.
  3. Ustalenie na podstawie obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, ewidencji zabytków i przepisów szczególnych –
    z jakimi organami wymagane jest uzgodnienie projektów decyzji.
  4. Przygotowanie zawiadomień o zakończeniu postępowania administracyjnego
    i rozpatrywanie wspólnie z osobą uprawnioną złożonych odwołań, uwag.
  5. Przygotowywanie decyzji końcowych decyzji odmownych, o umorzeniu postępowania, o wygaśnięciu decyzji.
  6. Przygotowywanie postanowień o zawieszeniu postępowania administracyjnego odwieszeniu postępowania administracyjnego.
  7. Prowadzenie rejestrów wydanych decyzji, zmian decyzji, pozwoleń na budowę wydanych przez Starostę lub Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  8. Przygotowywanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
  9. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje Radnych Rady Miejskiej.
  10. Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Referatu.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
    z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W lipcu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia

osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

 

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Komórka organizacyjna: Referat Planowania Przestrzennego (PP).

2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

 

VII. Termin składania dokumentów:

   28 września 2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Dominika Klamecka – Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego tel. 95 747 20 66.

 

 

Myślibórz,   15  września 2022 r.

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Iwona Nieckarz 15-09-2022 10:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Nieckarz 15-09-2022
Ostatnia aktualizacja: - 15-09-2022 10:07