System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. planowania przestrzennego
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f) wykształcenie: średnie lub wyższe (preferowane kierunki: urbanistyka, planowanie przestrzenne, budownictwo).
2) Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- Prawo budowlane,
- Kodeks postępowania administracyjnego:
b) Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych;
c) Umiejętność korzystania z map wielko – i małoskalowych;
d) Doświadczenie w pracy związanej z systemem planowania przestrzennego na szczeblu gminnym.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Sprawdzenie kompletności złożonego wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz określenie dane przedsięwzięcie kwalifikuje się do przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko celem ustalenia wymogu uzyskania decyzji środowiskowej.
- Współpraca z osobą wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów sporządzających zgodnie z art. 60 ust. 4 ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym sporządzającą projekt ww. decyzji w zakresie weryfikacji przygotowanych i przekazanych projektów decyzji. - Ustalenie na podstawie obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, ewidencji zabytków i przepisów szczególnych –
z jakimi organami wymagane jest uzgodnienie projektów decyzji. - Przygotowanie zawiadomień o zakończeniu postępowania administracyjnego
i rozpatrywanie wspólnie z osobą uprawnioną złożonych odwołań, uwag. - Przygotowywanie decyzji końcowych decyzji odmownych, o umorzeniu postępowania, o wygaśnięciu decyzji.
- Przygotowywanie postanowień o zawieszeniu postępowania administracyjnego odwieszeniu postępowania administracyjnego.
- Prowadzenie rejestrów wydanych decyzji, zmian decyzji, pozwoleń na budowę wydanych przez Starostę lub Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
- Przygotowywanie wymaganych sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje Radnych Rady Miejskiej.
- Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb zleconych przez Kierownika Referatu.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
z orzeczoną niepełnosprawnością); - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W lipcu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Komórka organizacyjna: Referat Planowania Przestrzennego (PP).
2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
VII. Termin składania dokumentów:
28 września 2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Dominika Klamecka – Kierownik Referatu Planowania Przestrzennego tel. 95 747 20 66.
Myślibórz, 15 września 2022 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Iwona Nieckarz | 15-09-2022 10:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Nieckarz | 15-09-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 15-09-2022 10:07 |