Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. rejestracji aktów stanu cywilnego

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –  STANOWISKO DS. REJESTRACJI AKTÓW STANU CYWILNEGO

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

f)  wykształcenie: wyższe, preferowane kierunek administracja.

 

2)  Wymagania dodatkowe:

Znajomość ustaw:

- o samorządzie gminnym,

- o aktach stanu cywilnego,

- o zmianie imion i nazwisk,

- o ewidencji ludności (w zakresie dotyczącym numeru PESEL),

- Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1. Tworzenie projektów aktów stanu cywilnego.

2. Usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL.

3. Wnioskowanie o migrację aktu stanu cywilnego.

4. Wnioskowanie o naniesienie przypisku i wzmianki do aktu stanu cywilnego.

5. Załatwianie korespondencji wpływającej do USC i wysyłanie na żądanie stron odpisów
z ksiąg stanu cywilnego.

6. Sporządzanie sprawozdań do GUS.

7. Kompletowanie  dokumentów do wnioskowania o nadanie medali „Za długoletnie pożycie

   małżeńskie” oraz udział w uroczystościach.

8. Prowadzenie zastępstwa w czasie nieobecności pracownika ewidencji ludności i dowodów

    osobistych.

9. Wykonywanie innych zadań służbowych wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb

   zleconych przez Kierownika USC.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów
    z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

We wrześniu 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego (USC).

2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

 

VII. Termin składania dokumentów:

08.11.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Małgorzata Kępa – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego tel. 95 747 23 98.

 

Myślibórz, 28 października 2022 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 28-10-2022 08:51
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 28-10-2022
Ostatnia aktualizacja: - 28-10-2022 08:51