System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. profilaktyki uzależnień
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- wykształcenie: wyższe.
2) Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;
b) mile widziane wykształcenie z zakresu nauk społecznych;
c) mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze profilaktyki i rozwiązywaniu problemów uzależnień;
d) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;
e) znajomość obsługi komputera;
f) umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Inicjowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom,
ze szczególnym uwzględnieniem działań wśród dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych.
2) Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych programów informacyjno-edukacyjnych dotyczących profilaktyki uzależnień.
3) Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją planu budżetu oraz rejestru wydatków
w zakresie zadań realizowanych w ramach gminnego programu profilaktyki
i rozwiązywania problemów uzależnień.
4) Kontrola realizacji powierzonych do realizacji programów edukacyjno–profilaktycznych.
5) Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu
w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
6) Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii.
7) Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.
8) Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.
9) Przygotowanie i przekładanie corocznie Burmistrzowi: projektu Programu, planu wydatków w zakresie realizacji Programu, sprawozdania merytorycznego
i finansowego z realizacji Programu.
10) Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki, przeciwdziałania uzależnieniom
i przeciwdziałania przemocy.
11) Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej, informacyjnej i zapobiegawczej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
12) Monitoring działań w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
13) Prowadzenie spraw związanych z mieszkaniami chronionymi.
14) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W listopadzie 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
2. Komórka organizacyjna: Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji (EKSiP).
2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
6. Wynagrodzenie miesięczne:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
VII. Termin składania dokumentów:
23.12.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Janina Sulejewska – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji tel. 95 747 20 64.
Myślibórz, 13 grudnia 2022 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dominika Śliwińska | 13-12-2022 15:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 13-12-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 13-12-2022 15:03 |