Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

O B W I E S Z C Z E N I E Burmistrz Myśliborza zawiadamia strony postępowania, że w dniu 25 listopada 2022 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: "budowie 17 budynków jednorodzinnych z garażami i niezbędną infrastrukturą na nieruchomościach o numerach ewidencyjnych działek: 91/71, 91/72, 91/73, 91/75, 91/77, 91/78, 91/79, 91/80, 91/81, 91/82, 91/83, 91/84, 91/85, 91/86, 91/87, 91/88 i 91/89 obręb 3 miasta Myślibórz".

Myślibórz, dnia 19 grudnia 2022 r.

 

Nasz znak: GKOŚ.6220.8.2.2018.MK

 

 

 

 

O B W I E S Z C Z E N I E

 

 

Na podstawie art. 61 § 4 oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000) oraz art. 21 ust. 2 pkt 9 i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.)

 

Burmistrz Myśliborza

zawiadamia strony postępowania,

 

 

że w dniu 25 listopada 2022 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Mirosława Kaupa pełnomocnika Czesława Klemenskiego w sprawie zmiany decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „budowie 17 budynków jednorodzinnych z garażami i niezbędną infrastrukturą na nieruchomościach o numerach ewidencyjnych działek: 91/71, 91/72, 91/73, 91/75, 91/77, 91/78, 91/79, 91/80, 91/81, 91/82, 91/83, 91/84, 91/85, 91/86, 91/87, 91/88 i 91/89 obręb 3 miasta Myślibórz”.

 

 

Informuje się, że akta ww. sprawy udostępnione są do wglądu w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Myśliborzu - pokój 114 (parter), w godzinach pracy Urzędu, w celu wniesienia ewentualnych uwag.

(-) z.up. Burmistrza

                                                                                                         Danuta Downarowicz

                                                                                                        p.o. Naczelnik Wydziału

 

 

Wywieszono dnia:

 

Zdjęto dnia:

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marika Kozanecka 29-12-2022 10:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Marika Kozanecka 29-12-2022
Ostatnia aktualizacja: Marika Kozanecka 29-12-2022 10:24