Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. bhp (1/10 etatu)

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska – SPECJALISTA DS. BHP (1/10 ETATU)

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- wykształcenie:  wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

- doświadczenie zawodowe minimum – 3 letnie w służbie bhp,

- posiadanie aktualnego szkolenia w dziedzinie bhp dla pracowników służby bhp,

- posiadać znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych,

- znajomość przepisów związanych z ochroną przeciwpożarową – potwierdzoną certyfikatem lub zaświadczeniem.

 

2. Wymagania dodatkowe :

- umiejętność samodzielnego organizowania pracy,

- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość, rzetelność, sumienność,               skrupulatność, odpowiedzialność,

- odporność na stres,

- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych.

 

 

 

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w spawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r., Nr 109, poz. 704) między innymi:

1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i p.poż na wszystkich stanowiskach pracy;

2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz
z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;

3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii;

4) współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcja Pracy oraz innymi jednostkami – stosownie do potrzeb;

5) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;

6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy;

7) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe;

8) dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;

9) doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania zagrożeń, jak i również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej;

10) prowadzenie wstępnego szkolenia ogólnego pracowników Urzędu w zakresie bhp i p.poż; 11) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż;

12) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz ocenie założeń
i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów wniosków z zakresu bhp;

13) kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników
i organizowanie szkoleń okresowych;

14) nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p.poż.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W kwietniu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony – do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.

2. Komórka organizacyjna: Referat Spraw Organizacyjnych (SO).

2. Wymiar czasu pracy: 1/10 etatu.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

5. Wynagrodzenie miesięczne:

- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

 

VII. Termin składania dokumentów:

09.06.2023 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.


Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pan Michał Przybył – p.o. Kierownik Referatu Spraw Organizacyjnych tel. 95 747 91 83.

 

 

Myślibórz, 29 maja 2023 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 29-05-2023 13:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 29-05-2023
Ostatnia aktualizacja: - 29-05-2023 13:15