System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. bhp (1/10 etatu)
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – SPECJALISTA DS. BHP (1/10 ETATU)
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- doświadczenie zawodowe minimum – 3 letnie w służbie bhp,
- posiadanie aktualnego szkolenia w dziedzinie bhp dla pracowników służby bhp,
- posiadać znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość przepisów związanych z ochroną przeciwpożarową – potwierdzoną certyfikatem lub zaświadczeniem.
2. Wymagania dodatkowe :
- umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość, rzetelność, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność,
- odporność na stres,
- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w spawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 1997 r., Nr 109, poz. 704) między innymi:
1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
i p.poż na wszystkich stanowiskach pracy;
2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz
z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii;
4) współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcja Pracy oraz innymi jednostkami – stosownie do potrzeb;
5) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
6) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy;
7) udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe;
8) dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
9) doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania zagrożeń, jak i również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej;
10) prowadzenie wstępnego szkolenia ogólnego pracowników Urzędu w zakresie bhp i p.poż; 11) udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż;
12) udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz ocenie założeń
i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów wniosków z zakresu bhp;
13) kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników
i organizowanie szkoleń okresowych;
14) nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p.poż.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W kwietniu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony – do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
2. Komórka organizacyjna: Referat Spraw Organizacyjnych (SO).
2. Wymiar czasu pracy: 1/10 etatu.
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
5. Wynagrodzenie miesięczne:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
VII. Termin składania dokumentów:
09.06.2023 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pan Michał Przybył – p.o. Kierownik Referatu Spraw Organizacyjnych tel. 95 747 91 83.
Myślibórz, 29 maja 2023 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dominika Śliwińska | 29-05-2023 13:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 29-05-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 29-05-2023 13:15 |