Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. koordynacji współpracy z sołectwami

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –     STANOWISKO DS. KOORDYNACJI WSPÓŁPRACY
Z SOŁECTWAMI

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  6. wykształcenie: średnie.

 

2)  Wymagania dodatkowe:

 

     a) obowiązkowość, rzetelność, dyspozycyjność,

     b) znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,

     c) umiejętność w pisaniu i redagowaniu tekstów,

d)znajomość przepisów prawa regulujących zakres tematyczny stanowiska,
a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o funduszu sołeckim, o finansach   publicznych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przygotowywanie uchwał w sprawie statutów jednostek pomocniczych (sołectw)        
    i wyposażania ich w majątek.
  2. Bieżąca współpraca i nadzór nad działalnością statutową sołectw w Gminie Myślibórz.
  3. Fundusz Sołecki i Fundusz Sołecki Plus.
  4. Przygotowywanie przepisów prawa miejscowego  w  sprawie zasad korzystania         
    ze świetlic wiejskich.
  5. Nadzór i kontrola  działalności organów jednostki pomocniczej.
  6. Organizowanie co najmniej raz w roku spotkań z sołtysami.
  7. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie  diet sołtysów  i dyspozycji w tym zakresie.
  8. Prowadzenie spraw finansowych, rozliczanie środków budżetowych przeznaczonych na działalność kulturalną sołectw.
  9. Opracowywanie budżetu w zakresie utrzymania świetlic wiejskich.
  10. Przyjmowanie wniosków o wynajęcie świetlic wiejskich,
  11. Rozliczanie należności za media w ramach utrzymania świetlic wiejskich.
  12. Planowanie, nadzór i koordynacja zadań realizowanych w ramach środków Funduszy Sołeckich.
  13. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów sołtysów i członków rad sołeckich.
  14. Terminowe przygotowywanie sołtysom informacji o wysokości Funduszu Sołeckiego na dany rok.
  15. Przyjmowanie wniosków na zadania realizowane z Funduszu Sołeckiego                
    oraz Funduszu Sołeckiego Plus, sprawdzanie ich poprawności i  zgodności                 
     z przepisami i wewnętrznymi uregulowaniami.  
  16. Kontrolowanie ponoszonych na  rzecz  sołectwa  wydatków  pod względem  ich  zgodności  z  planami  finansowymi i  rzeczowym  zakresem merytorycznym.
  17. Prowadzenie sprawozdawczości z realizacji Funduszu Sołeckiego i Funduszu Sołeckiego Plus.
  18. Zatwierdzanie i opisywanie  pod względem  merytorycznym faktur wynikających        
    z zakresu obowiązków.
  19. Prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej środków trwałych nabytych            
     w  ramach Funduszu Sołeckiego oraz Funduszu Sołeckiego Plus, oddzielnie dla każdego sołectwa.
  20. Przekazywanie dokumentem „OT” do Wydziału Finansowo – Budżetowego,  zakupionego wyposażenia i urządzeń w ramach Funduszu Sołeckiego.
  21. Udział w procedurach  odbiorowych zleconych zadań z  Funduszu  Sołeckiego.
  22. Współpraca z referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie w zakresie przygotowania planów finansowych i rozliczeń Funduszu Sołeckiego.
  23. Organizowanie szkoleń dla sołtysów z zakresu gospodarowania funduszem sołeckim
    w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  24. Organizacja i udział w zebraniach sołeckich oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów merytorycznych z zakresu Funduszu Sołeckiego.
  25. Sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu na dany rok obejmujący dochody
    i wydatki  na utrzymanie i funkcjonowanie Urzędu w zakresie działań wydziału EKSiP.
  26. Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
    z zadaniami Wydziału wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
    oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W sierpniu 2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.

2. Komórka organizacyjna: Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji (EKSiP).

2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

6. Wynagrodzenie miesięczne:

- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

 

VII. Termin składania dokumentów:

19.09.2023 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Janina Sulejewska – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji tel. 95 747 20 64 lub Pani Justyna Michalak – Zastępca Naczelnika Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji tel. 95 747 95 06.

 

 

 

Myślibórz, 8 września 2023 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 08-09-2023 07:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 08-09-2023
Ostatnia aktualizacja: - 08-09-2023 07:39