Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. najmu i rozliczeń

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –     STANOWISKO DS. NAJMU I ROZLICZEŃ

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie: wyższe.

 

2)  Wymagania dodatkowe:

 

Znajomość ustaw:

-   o  gospodarce nieruchomościami,

-   Kodeks cywilny,

-   o własności lokali,

-   o  samorządzie gminnym

-   o pracownikach  samorządowych.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu, dzierżawy, użyczania nieruchomości gminnych.

2) Prowadzenie spraw związanych z realizacją uchwał Rady Miejskiej w Myśliborzu
w sprawie Wieloletniego Programu Mieszkaniowego i zasad najmu lokali wchodzących
w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Myślibórz, w tym: przyjmowanie i weryfikacja wniosków o najem lokali mieszkalnych i socjalnych, sporządzanie list przydziału, sporządzanie i rozwiązywanie umów najmu, przygotowywanie materiałów na posiedzenia Społecznej Komisji Mieszkaniowej, ustalanie stawek czynszu.

3) Przygotowywanie do kancelarii prawnej spraw o zapłatę i eksmisję.

4) Opracowywanie projektu umowy o zarządzanie mieszkaniowym zasobem i rozliczeń z tym związanych.

5) Sporządzanie sprawozdań oraz informacji z zakresu prowadzonych spraw;

      6) Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
z zadaniami Wydziału  wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
    oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
  9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  10. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W czerwcu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.

2. Komórka organizacyjna: Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (GN).

2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

6. Wynagrodzenie miesięczne:

- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

 

 

VII. Termin składania dokumentów:

23.07.2024 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.


Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Joanna Jasińska – p.o. Naczelnik Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami lub Pani Anna Florczak – Zastępca  Naczelnika Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami tel. 95 747 91 81.

 

 

Myślibórz, 12 lipca 2024 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 12-07-2024 14:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 12-07-2024
Ostatnia aktualizacja: - 12-07-2024 14:43