System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. najmu i rozliczeń
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze 
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. NAJMU I ROZLICZEŃ
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
- 
	
- 
		
- Wymagania niezbędne:
 
 
 - 
		
 - obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
 - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
 - niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 - nieposzlakowana opinia,
 - wykształcenie: wyższe.
 
2) Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
- o gospodarce nieruchomościami,
- Kodeks cywilny,
- o własności lokali,
- o samorządzie gminnym
- o pracownikach samorządowych.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu, dzierżawy, użyczania nieruchomości gminnych.
2) Prowadzenie spraw związanych z realizacją uchwał Rady Miejskiej w Myśliborzu
w sprawie Wieloletniego Programu Mieszkaniowego i zasad najmu lokali wchodzących
w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Myślibórz, w tym: przyjmowanie i weryfikacja wniosków o najem lokali mieszkalnych i socjalnych, sporządzanie list przydziału, sporządzanie i rozwiązywanie umów najmu, przygotowywanie materiałów na posiedzenia Społecznej Komisji Mieszkaniowej, ustalanie stawek czynszu.
3) Przygotowywanie do kancelarii prawnej spraw o zapłatę i eksmisję.
4) Opracowywanie projektu umowy o zarządzanie mieszkaniowym zasobem i rozliczeń z tym związanych.
5) Sporządzanie sprawozdań oraz informacji z zakresu prowadzonych spraw;
      6) Realizacja innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
z zadaniami Wydziału  wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
 - C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
 - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
 - Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
 - Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
 - Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
 - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
 - Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
 
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W czerwcu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
2. Komórka organizacyjna: Wydział Gospodarowania Nieruchomościami (GN).
2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
6. Wynagrodzenie miesięczne:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
VII. Termin składania dokumentów:
23.07.2024 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Joanna Jasińska – p.o. Naczelnik Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami lub Pani Anna Florczak – Zastępca  Naczelnika Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami tel. 95 747 91 81.
Myślibórz, 12 lipca 2024 r.
Załączniki do pobrania
| Pobierz | 
|---|
| Pobierz spakowane pliki | 
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
| Akcja | Osoba | Data | 
|---|---|---|
| Dodanie dokumentu: | Dominika Śliwińska | 12-07-2024 14:43 | 
| Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dominika Śliwińska | 12-07-2024 | 
| Ostatnia aktualizacja: | - | 12-07-2024 14:43 | 

