System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. ROLNICTWA I ŁOWIECTWA
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2024 r., poz. 1135) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.
O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:
Urząd Miejski w Myśliborzu
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz tel. (095) 747 20 61
II. Określenie stanowiska – STANOWISKO DS. ROLNICTWA I ŁOWIECTWA
III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych
-
-
- Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- staż pracy: mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji,
f) umiejętności praktyczne: biegła znajomość obsługi komputera, drukarki, skanera,
biegła umiejętność tworzenia i edycji dokumentów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych,
g) wykształcenie: wyższe.
2) Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustaw:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o pracownikach samorządowych,
c) ustawa o ochronie danych osobowych,
d) kodeks postępowania administracyjnego,
e) o ubezpieczeniu społecznym rolników,
f) ustawa o wyliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
g) prawo ochrony środowiska,
h) o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie.
3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- analiza i przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających pracę w gospodarstwie rolnym,
- analiza i przygotowywanie zaświadczeń potwierdzających dokonanie zapłaty ciężaru realnego ciążącego na nieruchomości rolnej,
- potwierdzanie umów dzierżawy gruntów rolnych,
- przygotowywanie informacji w sprawach nabycia nieruchomości na terenie Miasta i Gminy Myślibórz za mienie pozostawione poza obecnymi granicami kraju w ramach realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia mienia poza obecnymi granicami kraju,
- prowadzenie teczek nieruchomości rolnych,
- szkody w rolnictwie spowodowane niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi
(w tym udział w oględzinach, sporządzanie protokołów), - przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia „Wyborów do walnych zgromadzeń izb rolniczych”,
- przygotowywanie dokumentów dotyczących udzielania dotacji celowych z budżetu Gminy na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
- nadzór nad łowiectwem, w tym informowanie mieszkańców poprzez obwieszczenia
o terminach polowań zbiorowych, - przygotowywanie dokumentacji związanej z pozyskaniem dofinansowania do wymiany źródeł ciepła,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem dotacji celowej z budżetu Gminy na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu ochrony środowiska
i gospodarki wodnej polegających na budowie studni wierconych na terenie Gminy Myślibórz, - przygotowywanie oświadczeń podmiotu zobowiązanego do ponoszenia opłat za usługi wodne,
- przygotowywanie poleceń zapłaty za usługi wodne,
- koordynowanie działań realizowanych z innymi urzędami oraz organami opiniującymi,
- zamieszczanie (podanie do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu) informacji,
- monitorowanie i wdrażanie przepisów dotyczących ochrony środowiska,
- uczestnictwo w edukacji ekologicznej polegające na aktywnym angażowaniu się
w prośrodowiskowe działania i kształtowaniu świadomych, proekologicznych postaw np. przez udział w warsztatach, konkursach czy kampaniach na rzecz ochrony
środowiska (takich jak sprzątanie świata, segregacja odpadów, czy kompostowanie itp.),
- realizacja zadań związanych z melioracjami wodnymi i ich konserwacją obejmującą
m.in regulację stosunków wodnych dla celów rolniczych, takich jak odwadnianie i nawadnianie, a także ochronę przed powodzią oraz udrażnianiem kanalizacji deszczowych nie podlegających PWiK),
19. wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonego, związanych
z zadaniami Wydziału wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
IV. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny podpisany odręcznie;
- C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W październiku 2025 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony do 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
2. Komórka organizacyjna: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (GKOŚ).
3. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.
4. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.
5. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
7. Wynagrodzenie miesięczne:
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
VII. Termin składania dokumentów:
1 grudnia 2025 r. do godz. 1200 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).
Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Jolanta Lis – p.o. Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, tel. 95 747 95 12.
Myślibórz, 20 listopada 2025 r.
Załączniki do pobrania
| Pobierz |
|---|
| Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
| Akcja | Osoba | Data |
|---|---|---|
| Dodanie dokumentu: | Iwona Nieckarz | 20-11-2025 13:04 |
| Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Nieckarz | 20-11-2025 |
| Ostatnia aktualizacja: | Iwona Nieckarz | 20-11-2025 13:04 |

