Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Myśliborzu

Urząd Miejski w Myśliborzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.

  • Data publikacji strony internetowej: 2005-01-04
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2018-05-10

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
  • część plików nie jest dostępna cyfrowo
  • część dokumentów publikowanych przed wejściem ustawy nie posiada właściwej struktury nagłówkowej
  • nie wszystkie cele linków wynikają z treści odnośników lub z treści powiązanej z określonym kontekstem

Wyłączenia

  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności
  • część plików została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • część plików pochodzi od podmiotów zewnętrznych, zostały one przekazane do publikacji w formie papierowej np. oświadczenia majątkowe

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-30
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-30

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Magdalena Magdziarek.
  • E-mail: mysliborz@mysliborz.pl
  • Telefon: 957472061

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Burmistrz Myśliborza
  • Adres: ul. Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz
  • E-mail: mysliborz@mysliborz.pl
  • Telefon: 957472061

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

 

Siedziba Urzędu Miejskiego w Myśliborzu znajduje się w dwóch budynkach: - ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 (budynek główny) - ul. 1 Maja 19 (Urząd Stanu Cywilnego, ewidencja ludności). Są one oddalone od siebie o około 700 metrów.

Budynek przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 Wejście główne do budynku Urzędu Miejskiego jest dostosowane do osób niepełnosprawnych. Przy wejściu głównym jest zamontowany dzwonek, który znajduję się na wysokości umożliwiającej skorzystanie z niego także przez osobę poruszającą się na wózku inwalidzkim. Budynek nie posiada windy. Brak jest toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim - dostęp tylko do parteru budynku. Sprawę należy przedstawić pracownikom Biura Obsługi Interesanta, którzy informują pracownika merytorycznego gdzie sprawę należy dalej załatwić. Pracownicy biur znajdujących się na wyższych kondygnacjach schodzą i załatwiają sprawę na parterze. Szerokość korytarzy na parterze umożliwia poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Na parkingu są wyznaczone miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Budynek przy ul. 1 Maja 19 Wejście do budynku nie jest dostosowane do osób niepełnosprawnych. Przy wejściu jest zamontowany dzwonek, co umożliwia obsługę osób niepełnosprawnych – dostępny schodołaz. Po skorzystaniu z dzwonka, do interesanta wychodzi pracownik, ustala cel wizyty i wskazuje sposób załatwienia danej sprawy. Budynek nie posiada windy. Brak jest toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych. W budynku brak informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Osoby zainteresowane pomocą tłumacza powinny zgłosić (np. e-mail, fax) chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Należy również wskazać sprawę, którą chcecie Państwo załatwić w celu ułatwienia i przyśpieszenia jej merytorycznego rozpoznania. W przypadku korzystania przez osoby uprawnione z pomocą tzw. osoby przybranej, czyli osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia się z tą osobą i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw, wizyta w urzędzie nie musi być wcześniej uzgadniania. Usługa jest bezpłatna dla osoby uprawnionej będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 30-03-2021 11:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-03-2021
Ostatnia aktualizacja: - 30-03-2021 11:52