Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZAPYTANIE OFERTOWE - Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Myślibórz dla terenów w rejonie Jeziora Królewskiego

Myślibórz, dnia 07.02.2022 roku

Znak sprawy: IPP.6721.4.2021.DK
                        
Nazwa zadania: „Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Myślibórz dla terenów w rejonie Jeziora Królewskiego”.   

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający:
Gmina Myślibórz
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 
74-300 Myślibórz 
tel. 95 747 20 61, fax. 95 747 33 63

Zaprasza do złożenia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

2. Przedmiot zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Myślibórz, dla terenów w rejonie Jeziora Królewskiego, zgodnie 
z Ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 741 ze zm.) oraz Uchwałą Rady Miejskiej 
Nr XXXVIII/341/2021 z dnia 25 listopada 2021  roku (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).

3. Termin realizacji zamówienia:
12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

4. Okres gwarancji / rękojmi (jeśli dotyczy):
-

5. Warunki udziału w postępowaniu: 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych niniejszym zapytaniem, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. sporządzili co najmniej trzy projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty można składać drogą elektroniczną na adres: planowanie.umig@mysliborz.pl
Termin składania ofert upływa 22.02.2022 r. o godz. 14:00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

7. Warunki płatności: 
Według harmonogramu stanowiącego załącznik do wzoru umowy załączonej do niniejszego zapytania ofertowego. Termin płatności: 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub innego dokumentu uprawniającego do wypłaty, wraz z podpisanym protokołem przekazania dokumentacji.

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami wraz z danymi kontaktowymi: 

Dominika Klamecka, tel. 503 845 064, email: planowanie.umig@mysliborz.pl

9. Sposób przygotowania oferty: 
1) Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,

2) Wykonawcy składają ofertę w formie pisemnej /elektronicznej (email). 
3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
7) Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści niniejszego zapytania ofertowego należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert. Zamawiający nie przewiduje negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.

10. Kryterium oceny ofert:
Najkorzystniejsza cena.

11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawcy.            
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie / drogą elektroniczną (email).
2) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim.
3) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 
4) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże wykonawcom, do których skierował zapytanie ofertowe / zamieścił na stronie internetowej.
5) Zamawiający dopuszcza jednokrotne wyjaśnienie/uzupełnienie oferty / dokumentów.

12. Odrzucenie oferty.
1) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

a) jest niezgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego,
b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

13. Unieważnienie postępowania.
1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty,
b) wszystkie oferty zostały odrzucone,
c) w przypadkach, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
d) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,

2) Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy) bez podawania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
3) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem dotyczącym zasad udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego w Myśliborzu.
4) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
/-/ Przemysław Klityński

Załączniki:
1. Uchwała Nr XXXVIII/341/2021 z 25 listopada 2021 roku.
2. Wzór umowy wraz z harmonogramem realizacji zamówienia.
3. Formularz ofertowy.
4. Wytyczne dla planistów.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Ananicz 15-02-2022 09:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Klamecka 15-02-2022
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Ananicz 16-02-2022 08:51