Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Myśliborzu
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Ogłoszenie o naborze kandydatów - stanowisko ds. profilaktyki uzależnień

OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze

 

Na podstawie art. 13 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2022 r., poz. 530) ogłasza się nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Myśliborzu.   

O stanowisko mogą się ubiegać kandydaci spełniający wymagania określone w art.
6 ustawy z 22 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

 

I. Dane identyfikacyjne pracodawcy:

Urząd Miejski w Myśliborzu

Rynek im. Jana Pawła II 1 

74-300 Myślibórz tel. (095) 747 2061

 

II. Określenie stanowiska –     STANOWISKO DS. PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ

 

III. Wymagania określa art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych

 

      1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie (lub inne w przypadku osób spełniających warunki zawarte w art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  6. wykształcenie: wyższe.

 

2)  Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii, ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;

b) mile widziane wykształcenie z zakresu nauk społecznych;

c) mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze profilaktyki i rozwiązywaniu problemów uzależnień;

d) mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego;

e) znajomość obsługi komputera;

f) umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

 

3) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Inicjowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom,
ze szczególnym uwzględnieniem działań wśród dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych.

2) Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych programów informacyjno-edukacyjnych dotyczących profilaktyki uzależnień.

3) Prowadzenie bieżącego nadzoru nad realizacją planu budżetu oraz rejestru wydatków
w zakresie zadań realizowanych w ramach gminnego programu profilaktyki
i rozwiązywania problemów uzależnień.

4) Kontrola realizacji powierzonych do realizacji programów edukacyjno–profilaktycznych.

5) Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu
w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

6) Nadzór nad realizacją zadań wynikających z Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii.

7) Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.

8) Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.

9) Przygotowanie i przekładanie corocznie Burmistrzowi: projektu Programu, planu wydatków w zakresie realizacji Programu, sprawozdania merytorycznego
i finansowego z realizacji Programu.

10) Wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych w zakresie profilaktyki, przeciwdziałania uzależnieniom
i przeciwdziałania przemocy.

11) Współpraca z jednostkami oświatowymi w zakresie działalności wychowawczej, edukacyjnej, informacyjnej i zapobiegawczej wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,

12) Monitoring działań w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

13) Prowadzenie spraw związanych z mieszkaniami chronionymi.

14) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów oraz bieżących potrzeb.

 

IV. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny podpisany odręcznie;
  2. C.V. z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisane odręcznie;
  3. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kopie świadectw pracy  lub zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  5. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
    oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku;
  9. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością);
  10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, szkoleniach, opinie, referencje;
  11. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.

 

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W listopadzie 2022 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

 

 

 

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.

2. Komórka organizacyjna: Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji (EKSiP).

2. Wymiar czasu pracy: 1/1 etat.

3. Praca wykonywana jest w siedzibie Urzędu.

4. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

5. Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

6. Wynagrodzenie miesięczne:

- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za wieloletnią pracę, w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą
z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

 

VII. Termin składania dokumentów:

23.12.2022 r. do godz. 1415 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego
w Myśliborzu (w zamkniętej kopercie z określeniem stanowiska, na które kandyduje).

Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Pani Janina Sulejewska – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji tel. 95 747 20 64.

 

 

Myślibórz, 13 grudnia 2022 r.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Dominika Śliwińska 13-12-2022 15:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Dominika Śliwińska 13-12-2022
Ostatnia aktualizacja: - 13-12-2022 15:03